Περιληπτικά:

  • Όλες οι επιστροφές δέχονται πίστωση ΜΟΝΟ για αγορές online και από το κατάστημα
  • Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποστολής
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι αφόρετα, να μην έχουν πλυθεί και οι ετικέτες να μην έχουν καταστραφεί

Επεξεργασία Επιστροφών

  • Επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία για 2-5 εργάσιμες ημέρες από την παράδοση
  • Τα μεταφορικά τέλη των επιστροφών είναι  υπ’ ευθύνη  του πελάτη

Πίστωση Καταστήματος

  • Πίστωση εκδίδεται μόνο μέσω email
  • Πίστωση ισχύει για αγορές online και για χρήση στο κατάστημα

Πολιτική Επιστροφών

  • Γνωρίζουμε ότι δεν μπορεί να ταιριάζει κάθε ρούχο που αγοράσετε & γι’ αυτό μερικές φορές χρειάζεται επιστροφή ή ανταλλαγή. Εξαιτίας αυτού, προσφέρουμε εύκολες επιστροφές χωρίς ταλαιπωρία. Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφών μας παρακάτω και χρησιμοποιήστε τη φόρμα επιστροφής μας για να προχωρήσετε στην επιστροφή. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ONLINE Ή ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
  • Όλες οι επιστροφές πρέπει να παραληφθούν μέσα σε 15 ημέρες από την αρχική ημερομηνία αποστολής.
  • Όλα τα στοιχεία πρέπει να επιστραφούν σε μας στην αρχική τους κατάσταση, να μην είναι φορεμένα, ναι είναι άπλυτα, και χωρίς καπνό από τσιγάρο.
  • Αγορές ειδών εκπτώσεων και προσφορών είναι τελικές και δεν μπορούν να επιστραφούν.
  • Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν με την αρχική τους ετικέττα. Ενδύματα χωρίς αρχικές ετικέτες ή που δεν συμμορφώνεται με την πολιτική επιστροφής μας θα απορριφθούν ή θα χρεωθούν με τέλος επαναποθήκευσης 20-50%.
  • Μεταφορικά τέλη δεν επιστρέφονται και τα μεταφορικά κόστη για επιστροφές είναι ευθύνη του πελάτη.
  • Κατεστραμμένα προϊόντα ισχύουν μόνο για πίστωση για αγορές από το κατάστημα. Ζημιές σε ενδύματα πρέπει να αναφέρονται πριν φορεθούν. Οι ετικέτες πρέπει να μην αφαιρεθούν.
  • Εάν θέλετε να ανταλλάξετε το προϊόν σας για ένα διαφορετικό μέγεθος, θα πρέπει να στείλετε το αρχικό προϊόν πίσω σε μας. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, τότε θα πρέπει να εκδοθεί πιστωτικό υπόλοιπο, για το επιστρεφόμενο προϊόν, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αγοράσετε ένα νέο μέγεθος. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε το νέο προϊόν που θέλετε θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο όταν η επιστροφή σας φτάσει σε μας.
  • Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική επιστροφών μας, μη διστάσετε να μας στείλετε email στο [email protected].

Οδηγίες Επιστροφών

  1. Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφών μας παραπάνω για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει όλες τις απαιτήσεις επιστροφής. Τα προϊόντα που επιστρέφονται αλλά δεν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτά & επιπλέον τα ταχυδρομικά τέλη για να μας επιστραφεί το προϊόν θα πρέπει να καταβληθούν από σας.
  2. Αφότου επικοινωνήσετε μαζί μας, διπλώστε το ρούχο και τοποθετήστε το όπως το παραλάβατε. Συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς και αποστείλετε στο [email protected].

Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα: Εάν ένα προϊόν που λάβατε ήταν κατεστραμμένο ή ελαττωματικό η εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να ενημερωθεί μέσα σε 3 ημέρες για μια πλήρη επιστροφή. Γνωστοποίηση που θα γίνει πέρα της 3ης ημέρας δεν θα είναι επιλέξιμη για πλήρη επιστροφή χρημάτων. ([email protected])

Έχω λάβει λάθος προϊόν, τι μπορώ να κάνω;

Στόχος μας είναι να σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν, όμως, είμαστε όλοι άνθρωποι και τα λάθη είναι αναπόφευκτα. Αν στείλουμε λανθασμένο προϊόν, απλά επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο στο 6986 022 093 (Δε-Πα 9πμ-7μμ) και θα το διορθώσουμε το συντομότερο δυνατό.